munka

 2010.08.20. 15:49

Gyanítom, hogy a többség számára unalmas poszt következik, de úgy tűnik, most már valamit muszáj írnom arról, mivel foglalkozom munkaidőben. Röviden: egy agyba ültethető csipet kellene elektromosan összekötni egy koponyán kívüli egységgell, és ennek az összekötő-bizbaszának egyik alkatrészének a fejlesztésén dolgozunk öten (2  diák,  egy teljes munkaidős alkalmazott, egy főnök, aki emellett más projektet is irányít és jómagam). Eddig azért nem írtam róla, mert a múlt hét végéig csak a kész kacatok tesztelésében vettem részt, ami nem túl érdekes a munka (de azért tetszett). Most pedig, hogy a gyártástechnológia közelébe kezdenek engedni, sok lett a tennivaló (egyelőre inkább tanulnivaló) és kevesebb az időm. Ráadásul pont ma egy lépés rosszul sült el és visszajutottunk az előző hét végi állapotba. Kissé fásult vagyok emiatt, nem is eresztem bő lére a posztot, inkább később kiegészítem. 

Azért csatolok néhány kalóz-videót a tisztalaborból…

 

Kwan Ling mélyreaktívionmar

 

Labor életkép

 

 

 

Sajnos itt ez a szerkó a menő

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeinsingapore.blog.hu/api/trackback/id/tr312235424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dxzrxn94 2010.08.27. 20:18:31

Unalmaaaas??? Még, még kalózvideót!
A
süti beállítások módosítása